Τα χρώματα της μόδας για την Άνοιξη του 2016



Ένα δωράκι από την καλή μου φίλη την Κάτια Μαρκοΐζου, από το Marilise 2 στάθηκε αφορμή γι' αυτή την ανάρτηση μόδας.
Το όμορφο μπλε κολιέ με το δερμάτινο τελείωμα, που έφτασε πριν αρκετό καιρό στα χέρια μου, μου έκλεψε την καρδιά και οι συνδυασμοί χρωμάτων με τους οποίους το φόρεσα ήταν πολλοί, αφού αποτελεί για μένα ένα εύκολο κι αγαπημένο χρώμα. Έτσι, τους φωτογράφισα και σας τους παρουσιάζω, μαζί με τα χρώματα της μόδας για την Άνοιξη του 2016.

Ας μιλήσουν οι φωτογραφίες, λοιπόν!

Πρώτος συνδυασμός με λευκό και μπλε, μια εμφάνιση διαχρονική και πάντα αγαπημένη...


Με ροζ,


με το μπλε του ουρανού και με το κίτρινο,


Έτσι το φόρεσα και θα συνεχίσω να το φοράω όλη την άνοιξη και το καλοκαίρι φυσικά, όμως δεν γίνεται να μην αναφερθώ στα χρώματα, που προτείνει η μόδα για την Άνοιξη του 2016.
Χρώματα χαρούμενα παρμένα από τη φύση στην κυριολεξία, αφού μέσα στην παλέτα υπάρχουν, το ροζ του quartz, το κόκκινο της φράουλας, το χρώμα του παγωμένου καφέ, αλλά και το ήρεμο γαλάζιο.
Μάλιστα, η εταιρεία Pantone ανακυρήσει χρώματα της χρονιάς το ροζ του quartz και το ήρεμο γαλάζιο και τα παντρεύει με καταπληκτική μαεστρία δημιουργώντας και ενδιάμεσες αποχρώσεις που γοητεύουν!


Δείτε όλη την παλέτα της μόδας με τα χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές ανά τον κόσμο, γιατί νομίζω πως δεν θα αφήσουν καμιά μας αδιάφορη. Δεν χρειάζεται να ξεχάσουμε το λευκό, το μαύρο και το navy blue, τα οποία παραμένουν πάντα διαχρονικά και αγαπημένα.



Κάτια μου, σ' ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για το υπέροχο δώρο σου! 






Πηγή πληροφοριών: pantone.com
to e-periodiko mas
0 Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram