Θέλω να μάθω!



Οι μέρες που ζήσαμε, όπως κι εκείνες που θα έρθουν είναι ιστορικές. Κάθε μας βήμα και μια παράγραφος της Ιστορίας του μέλλοντος, κάθε μας πράξη και μια αποστροφή.
Λένε, πως η Ιστορία, γράφεται από τους νικητές... όμως εγώ επιμένω να πιστεύω, πως η Ιστορία γράφεται από τους λαούς, που ζουν και βιώνουν τα γεγονότα, ειδικά όταν αυτά τα καταγράφουν στη μνήμη τους ανεξίτηλα.

Βιώσαμε ένα εκβιασμό, βιώνουμε μια φρίκη!
Για την ταπεινότητά μου, δεν έχει σημασία όλο αυτό, αν δε μάθουμε το"γιατί"!
Γιατί το ΟΧΙ των πολιτών έγινε ΝΑΙ;
Γιατί συρθήκαμε απ' τα μαλλιά σε μια συμφωνία - τιμωρία; Για να σωθούμε; Από τι τελικά;
Γιατί ξέρουν πάντα οι άλλοι το καλό μας και όχι εμείς;
Ποιος ορίζει το καλό και το κακό για ένα λαό, που ματώνει επί 6 χρόνια και κανείς δεν νοιάζεται;

Θέλω να ξέρω, πριν αποφασίσω με ποιον θα πάω και ποιον θα απορρίψω. Θέλω να ξέρω, ποιος και πώς εκβίασε ένα αριστερό πρωθυπουργό, που αγκάλιαζε το 61,5% των πολιτών. Θέλω να ξέρω με ποιους έχω να κάνω, ποιους να εμπιστευθώ. Γιατί πρέπει κάποιους να εμπιστεύομαι.
Δεν γίνεται να πορευτώ ως πολίτης, γυρνώντας το βλέμμα κι αντικρίζοντας παντού αφερέγγυους. Δεν γίνεται να θεωρήσω, έτσι αβασάνιστα τον Α. Τσίπρα, ψεύτη, όπως πολλοί σπεύδουν να κάνουν... Δεν γίνεται όμως, να αγωνίζομαι  να κρατηθώ σε μια οικογένεια, που είναι τοξική!...

Γιατί, τοξική τη νιώθω αυτή τη μεγάλη ευρωπαϊκή οικογένεια. Δεν νοιάζεται για μένα, νοιάζεται για την προίκα μου και την κληρονομιά μου. Δεν νοιάζεται πώς θα ζήσω, νοιάζεται να επιβιώσω μέχρι εκεί που με χρειάζεται...
Αν δεν με χρειαζόταν θα με είχε ήδη διώξει, να μην κοροϊδευόμαστε!...

Αν μπορούσαν θα με είχαν βομβαρδίσει και μετά θα μου έστελναν ανθρωπιστική βοήθεια. Από τύχη δεν έγινε τελικά ή από υπολογισμό; Ή μήπως βομβαρδίστηκα και δεν το κατάλαβα μέσα στον ορυμαγδό δηλώσεων και ευχολογίων των "καλών" συμμάχων - εταίρων και των "αυστηρών" εκείνων εταίρων, που έκαναν τη χώρα μου εταίρα;

Επειδή είμαι Ελληνίδα, επειδή είμαι γυναίκα, έχω μάθει και στον πόλεμο και στην αμφισβήτηση και στη μάχη. Δεν θα κλάψω, δε θα λυγίσω, δεν θα παραιτηθώ!

Θέλω όμως να μάθω, έχω ΔΙΚΑΙΩΜΑ να μάθω, γιατί ζω ό,τι ζω!...

Μαρίνα
Marina
0 Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram