Οι "Ιστορίες της Νύχτας" και ένα δώρο...



Οι "Ιστορίες της Νύχτας" όπως και οι "Ιστορίες του Καφενέ" μου έδωσαν την αφορμή να γνωρίσω πολλούς αξιόλογους ανθρώπους και να με γνωρίσουν κι εκείνοι.
Ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου και την καθημερινότητά μου, σ' ότι αφορά το blogging κατέλαβε η αγαπημένη όλων σας Αριστέα που μέσα από την ιστοσελίδα της "η ζωή είναι ωραία", μας παρασύρει όμορφα και δημιουργικά σε δρώμενα έκφρασης, που όλοι αγαπάμε.

Για τη συμμετοχή μου στις "Ιστορίες της Νύχτας", κληρώθηκα και παρέλαβα χειροποίητα δωράκια ανεκτίμητης αξίας για μένα, από την Αριστέα.

Δεν θα μπορούσα να μη μοιραστώ μαζί σας τη χαρά μου και τα αντικείμενα, όταν μάλιστα συνέπεσε η ημέρα της παραλαβής τους με την αναγγελία της νικήτριας κατασκευής του "Άλλαξέ το", (που ήταν η δική μου), την οποία θα δείτε (υπόσχομαι) σε επόμενη ανάρτηση.


Προσεγμένο σε όλες του τις λεπτομέρειες το όμορφο πακέτο έκρυβε δύο κομψά έργα τέχνης, που με μάγεψαν με την πρώτη ματιά...

Ένα πανέμορφο μπουκάλι "ζωγραφισμένο" με την τεχνική του decoupage και ένα σαπουνάκι (με την ίδια τεχνική), που αν δεν το μυρίσεις δεν καταλαβαίνεις τι είναι. Νομίζεις ότι είναι ζωγραφιστή πορσελάνη...

Σας τα δείχνω και στη θέση που πήραν στο χώρο μου...



Τα ποτήρια που είχα φτιάξει πριν από καιρό (θα σας τα δείξω σε επόμενη ανάρτηση κι αυτά) με υγρό χρυσό, συντροφεύουν άριστα το περίτεχνο μπουκάλι...


Κι επειδή με τίποτα δεν θα βάλω το σαπουνάκι μου στο μπάνιο, κινδυνεύοντας να το ...χάσω, το έβαλα να κάνει παρέα στο ρετρό αυτοκίνητο και στη μπάλα από χάρτινα τριανταφυλλάκια. Έτσι θα το χαίρομαι περισσότερο και θα μπερδεύω και όσους το δουν...

Το μόνο που θα κρατήσω για μένα είναι η κάρτα με το μήνυμα και τις ευχές της Αριστέας...

Αριστέα μου, σ' ευχαριστώ για μια ακόμα φορά, για τα δωράκια σου και για την ευκαιρία, που μου έδωσες να δημιουργήσω και να συμμετέχω στα δρώμενά σου.

Με όλη μου την αγάπη
Μαρίνα
to e-periodiko mas
0 Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram