Πεινάς;... Φάε μπάλα!


Μπορεί η στρογγυλή θεά να ασκεί μεγάλη γοητεία παγκοσμίως, αλλά να παρουσιάζεται και ως ο τρόπος, που θα ξεφύγει κανείς από την πραγματικότητα, εμένα τουλάχιστον μου μοιάζει υπερβολικό στις μέρες μας!...

Αυτές οι διαφημίσεις του Μάνου Σέργιου, που είναι κομμάτι της Εθνικής Ομάδας και που μπαίνει στο πετσί του ρόλου, παίζοντας ως ο 12ος παίκτης, για την Ελληνική Ομάδα, είναι σχεδόν ειρωνικός.
Εδώ καράβια και χώρες χάνονται μανούλα μου, η νίκη σε αγώνες Μουντιάλ μας μάραναν! Τι μας λες!!!

Πριν αρχίσετε τις αντιρρήσεις, σπεύδω να εξηγήσω τη γνώμη μου. 
Άντε και πάει καλά ο κάθε αγώνας της Εθνικής. Άντε και κερδίζουμε και μπαίνουμε στους 16 και μετά στους 8... Άντε και φτάνουμε και στον τελικό, σας λέω εγώ!...

Πόσο θα κρατήσει η χαρά μας; Μια ώρα, μια μέρα, μια βδομάδα; Ένα μήνα το πολύ!!! Θα το πάρουν και τα ΜΜΕ και θα το κάνουν λάστιχο, δε λέω, θα στήσουν και μια σειρά εκπομπών, που θα αναλύουν το θρίαμβο και θα είμαστε όλοι εθνικά υπερήφανοι!!!

Θα είμαστε;... Σίγουρο αυτό, καρατσεκαρισμένο;
Γιατί εγώ μια αμφιβολία την έχω, μη σας πω και δυο... 
Και πώς να μην έχω δηλαδή; 

Όταν από τη μια με κάνουν τον 12ο παίκτη της Εθνικής και από την άλλη έχω το καημό της άδειας μου τσέπης, την ανασχηματισμένη κυβέρνηση και τη Βουλή που πήγε διακοπές πριν τελειώσουν τα σχολεία, είναι να μη σαλτάρω;
Όταν οι δικαιωμένες καθαρίστριες του υπ. Οικονομικών, κάνουν "διακοπές" έξω από το Υπουργείο, όταν οι απολύσεις κάνουν βόλτα, σε όλη την επικράτεια πιο πολύ κι απ' τους τουρίστες, όταν οι άστεγοι πολλαπλασιάζονται, όταν το καλάθι της νοικοκυράς μικραίνει ολοένα κι από καλάθι γίνεται τσαντάκι, εγώ τι θέλετε να κάνω;

Νιώθω σαν το ποντίκι μπροστά στο τυρί και τη φάκα!... 
Το κακό είναι πως είμαι υποψιασμένο ποντίκι και βλέπω και το τυρί και τη φάκα. Έλα όμως που πεινάω κιόλας!...
Κι αυτό που φοβάμαι, ξέρετε ποιο είναι; Φοβάμαι ότι θα μου πουν οσονούπω: "Πεινάς;... Φάε μπάλα!!!"...
Μαρίνα

to e-periodiko mas
0 Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram