Πες μου ένα ακόμα ψέμα!...



Πρωταπριλιά!!!... Σήμερα λέμε ψέματα, για να τηρήσουμε και το έθιμο... Αυτά ακούω από τα ξημερώματα και δεν μπορώ να μη σας ρωτήσω: "Πότε ήταν η τελευταία φορά, που ακούσατε αλήθειες ή έστω αλήθεια;"
Δεν κάνω πλάκα, σοβαρά μιλάω!!! Γιατί εγώ ας πούμε από τότε που γεννήθηκα σχεδόν, ψέμματα ακούω. Σε όλες τις εκδοχές... μικρά, μεγάλα, κατά συνθήκη, κατ' εξακολούθηση...

Άλλα σου φτιάχνουν τη διάθεση... Λες στη φίλη σου: "Πώς σου φαίνεται η φούστα μου;" Κι ενώ είναι χάλια, εκείνη για να μη σε χαλάσει και επειδή σ' αγαπάει, σου απαντά: "Τέλεια, σου πάει"! Να τη η αυτοπεποίθηση στα ύψη και το χαμόγελο στ' αυτιά!!! Μια χαρά ψέμα, αυτό και αθώο, θα μπορούσα να πω.

Σου λέει ο γείτονας: "Θα πας στη συγκέντρωση γονέων, το απόγευμα;" Κι αντί να πεις, "όχι, γιατί βαριέμαι, μια χαρά είμαι στον καναπέ μου", εσύ αρχίζεις, τα "έχω ραντεβού με τον οδοντίατρο" και άλλα συναφή, για να μη γίνεις και ξεφτίλα... Αυτά, σου σώζουν την εικόνα ή έτσι τουλάχιστον νομίζεις!

Είναι όμως και κάποια που είναι μεγάλα, χονδροειδή θα έλεγα, σου καταστρέφουν τον εγκέφαλο, τη ζωή, το μέλλον κι όμως τα καταπίνεις αμάσητα!
Θα καταλάβατε βέβαια, ότι μιλάω για τα ψέματα των πολιτικών. Αυτά όχι μόνο τα τρώμε με τη μία, αλλά τα ζητά και ο οργανισμός μας!!!

Βλέπεις ότι σε παραμυθιάζουν κι εσύ εκεί, λες δε μπορεί κάτι δεν κατάλαβα καλά, αλήθεια λένε τα παιδιά και πας και τους ψηφίζεις πάλι...
Πες μου ένα ακόμα ψέμα, τους λες και τους δίνεις αέρα, ψήφο, καρέκλα, μέλλον, παρόν...

Γι' αυτό μου ήρθε και μένα η ιδέα - πρόταση: "Να το αλλάξουμε και κάθε πρωταπριλιά να λέμε αλήθειες!".

Σώνει πια τα ψέματα, παιδιά, ας λέμε μια φορά το χρόνο και καμμιά αλήθεια, για ξεθόλωμα, για ξεκάρφωμα, πώς το λένε, για αλλαγή και πρωτοτυπία!
Μη μου πείτε αμέσως ότι έχω άδικο. Σκεφτείτε το!!!...

Μαρίνα
to e-periodiko mas
0 Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram